Ik heb een losse bb Curve. met een apart kaartje(sim only) van simyo. en ik wil internet en pingen. waar kan ik die kaartjes kopen.of wa moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat kun je vergeten. Je moet een Blackberry Abonnement met Blackberry internet. Je kunt eens kijken voor een sim only van Vodafone. Leuk hè, Blackberry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet op je simyo inlogpagina zijn. Daar kan je internet aan of uitzetten en maandbundels kopen. Kast al gauw 10 euro per maand. Als je geen bundel neemt betaal je per megabyte. Als je minder dan 10mb verbruikt ben je dus goedkoper. Met een bundel kan je 250mb verbruiken.