Die gaat er waarschijnlijk niet komen omdat het een iets ouder toestel is/processor iets te langzaam.
Ken de Galaxy Europa niet zo goed (Was toen nog niet opzoek naar nieuwe Smartphone).

Het beste kun je Samsung een mail sturen om het zeker te weten (link onderin).
Heb ik ook gedaan voor mijn Samsung Galaxy Gio en ze geven je snel antwoord!!!

Succes en veel plezier met je Galaxy Europa :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
peterjbruins
12 jaar geleden
/

Andere antwoorden (1)

Die heb ik ook, deze is officiel niet ondersteund voor 2.3