Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb me iPod touch laten vallen krijg ik nu nog garantie

Ik heb me iPod touch laten vallen en nou os er aan de rechter kant een hap uit me scherm ik heb hem noggeen 2 weke geleden gekocht valt dit nu onder de garantie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
565
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is balen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee, het is je eigen schuld dus geen garantie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem hebt verzekert wel. De garantie telt alleen voor schade aan de software.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, je zult geen garantie krijgen omdat dit jou eigen schuld is. Een extra verzekeing had dit wel kunnen dekken.

De standaardgarantie biedt een oplossing bij harwareproblemen binnen 1 jaar, bij uitzondering heb je ook garantie als de standaard iOS-software voor problemen zorgt met hardware, dus als je hem zou jailbreaken, dan moet je de jailbreak verwijderen, anders aanvaard Apple dit niet.

Apple geeft 1 jaar garantie, uitgezonderd de batterij voor normaal gebruik (wel productiefouten), volgens de Europese Unie hebben consumenten recht op een degelijk product en op een minimumgarantie van 2 jaar.

Je kan Apple Care bijkopen, maar dit VERLENGT enkel de garantie, maar als je zou doordrammen, desnoods onbeleefd bent, dan dien je volgende de wettelijke richtlijnen wél garantie te krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding