je telefoon minder gebruiken, slim zijn kost veel energie dus smartphones zijn snel leeg als je ze maar op de een of andere manier gebruikt (en bv internet constant aan hebt...)

niet pingen knal je internet eruit en hou em in je broekzak, dan gaat ie meer dan een dag mee ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1- Zet Uw toestel altijd op "Automatische helderheid"
2- Zo weinig mogelijk interactieve achtergronden ( bewegende poppetjes etc)
3- De achtergrond zo zwart mogelijk houden en zo weinig mogelijk WIT !!
4- Zet Uw toestel op 2 minuten ,time outs..ik vind dit prima ( Instellingen>>Beeld)
5-Elke ontvanger die U toch niet/nooit gebruikt UITZETTEN. (Wifi,bluetooth,2G,3G en GPS)
6- Verstuur of ontvang slechts DATA als de ontvangst optimaal is. Als de mast ver weg is ,vreet dit energie.
7-Probeer om niet de heeeeeeeeele dag met Uw toestel ONLINE te zijn. Op of in een vervoermiddel,welke U bestuurt is dat onzin. Zet op 3G als U ergens in een afgelegen gebied bent ( Polder,platteland)
8-Liefst nooit 3G .(Instellingen??Draadloos en Netwerken>>Mobiele netwerken) Zet op de onderste optie "GSM/wcdma automatisch"
9-Als U Uw toestel oplaadt,zorg dan ,dat hij tot de nok wordt gevuld !

Groet:Zoekertje