Hoe zorg ik dat de batterij van mijn Blackberry curve 8520 minder snel leeg raakt?

Weet jij het antwoord?

/2500

1- Zet Uw toestel altijd op "Automatische helderheid" 2- Zo weinig mogelijk interactieve achtergronden ( bewegende poppetjes etc) 3- De achtergrond zo zwart mogelijk houden en zo weinig mogelijk WIT !! 4- Zet Uw toestel op 2 minuten ,time outs..ik vind dit prima ( Instellingen>>Beeld) 5-Elke ontvanger die U toch niet/nooit gebruikt UITZETTEN. (Wifi,bluetooth,2G,3G en GPS) 6- Verstuur of ontvang slechts DATA als de ontvangst optimaal is. Als de mast ver weg is ,vreet dit energie. 7-Probeer om niet de heeeeeeeeele dag met Uw toestel ONLINE te zijn. Op of in een vervoermiddel,welke U bestuurt is dat onzin. Zet op 3G als U ergens in een afgelegen gebied bent ( Polder,platteland) 8-Liefst nooit 3G .(Instellingen??Draadloos en Netwerken>>Mobiele netwerken) Zet op de onderste optie "GSM/wcdma automatisch" 9-Als U Uw toestel oplaadt,zorg dan ,dat hij tot de nok wordt gevuld ! Groet:Zoekertje

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100