Is het waar dat als ik in het buitenland internet via mijn Iphone het dan erg duur is????

Ik heb een surf en bel abonnement van T-mobile heb gehoord dat als internet aan staat in het buitenland je een flinke rekening kunt verwachten bij thuis komst.
Wil ook graag weten hoe ik het dan uit kan zetten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, maar ook als je zelf niet internet!!

Dus LET OP:

Als je niet je hele internetinstelling (roaming) uit zet,
dan gaat je IPhone dus toch gewoon je E-mails ophalen.
Daar heb je geen erg in. Er wordt toch iedere keer verbinding gemaakt.
En dat maakt het zo duur.

Hier voorbeelden uit het programma Kassa
hoe je roaming uit moet zetten [en nog wat tips]:

http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/hoe-zet-ik-roaming-uit/speel/1/?&cHash=11f20740d4c124b662b8a61804ab131a

Lees hier nog wat tips voor bellen in het buitenland:
http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/helpdesk.php?id=2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je heldere uitleg/antwoord.

Andere antwoorden (3)

Instellingen>Algemeen>netwerk>Mobiele data < uitschakelen. Hiermee zet je allea uit, dus dan kan je ook niet gebeld worden. Hebben ze bij T-mobile geen internet voor 't buitenland? Zou ik dit maar eerst even uitzoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Internet in het buitenland is inderdaad erg duur! Je moet zeker ff alles door checken, je kunt zo een al je beltegoed kwijtraken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ga je naar instellingen - algemeen - netwerk.
En daar zet je dataroaming uit, dan kom je niet voor onverwachte extra kosten.