Als je de app pingchat verwijderd, en hem later weer toevoegd. heb je dan nog steeds dezelfde gesprekken en contactpersonen? of gaat dit allemaal weg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer het ofzo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nah, vind t zonde om mn gesprekken te verwijderen

Antwoorden (2)

Het wordt verwijderd. Dus alles begint opnieuw. Ook je gesprekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb pingchat ook eens verwijderd van mij iPod touch. Heb em opnieuw gedownload en ik hoefde alleen maar even in te loggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus had je al je gesprekken en contacten nog?