Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb film als mp4 bestand die ik op me ipod touch wil. maar hij komt alleen op itunes, maar staat dan niet op me ipod.. kan iemand mij helpen?

Ik heb een aantal films gedownload, met normale grootte en als mp4 bestand. maar als ik een in me itunes zet en dan synchroniseer staat hij niet op me ipod. Ik heb ook al geprobeerd om via geavanceerd en dan omzetten naar ipod de film erop te krijgen, maar ook dit lukt niet.. En dat terwijl iedereen zegt dat een mp4 bestand zo op je ipod kan. maar hoe dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
895
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hee, dat heb ik ook al! Ik snap er ook niks van :(

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Klik op de ipod rechts in het scherm. Ga naar tablad films en vink aan alle films synchroniseren. Als hij het dan nog niet doet kan de ipod vol zijn. Het kan ook een softwarefout zijn. Herstel de ipod dan even aan de computer en probeer het opnieuw!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje ik snapte eerst niet wat je bedoelde maar het is gelukt. Heel erg bedankt!

Andere antwoorden (3)

Als ik een filmpje of film download moet je soms handheld selecteren of erachter schrijven maar je kan ook bij type selecteren dan doet ie het wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het echt MP4 bestand of is het MPEG4, want dat zijn 2 verschillende bestanden. Zie de bron. Daar staan ook dezelfde vragen. Misschien heb je wat aan die antwoorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet alle MP4 film bestanden zijn geschikt voor de iPod, deze kun je dan converteren naar het iPod formaat met het gratis programmaatje HandBrake;
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding