Hoe kan ik mijn app berichten straks nog lezen?

Ik heb mijn samsung galaxy s2 vorige week laten vallen en het scherm is stuk. Mijn whats app berichtjes krijg ik nog wel binnen, dit hoor ik. Maar als ik een nieuwe telefoon koop en daar whats app weer op instel... Krijg ik dan ook de ongelezen berichten weer binnen die mij afgelopen week zijn verstuurt?
Alvast bedankt voor je hulp!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik ben bang van niet, ik ben net vorige week overgestapt van de S2 naar de S4 en daar kon ik dat ook niet, ook de berichtgeschiedenis was ik kwijt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Heb je een micro-usb naar hdmi omvormer?? Die zijn er wel, heb ik zelf ook, daarmee kan je je beeld op tv zien!
Misschien anders iemand in je omgeving die zo'n ding heeft??

Je kan dan alles wat je normaal op je telefoon ziet precies zo op de tv zien, dus kan je je telefoon gewoon gebruiken. Tenminste, als je geluk hebt doet je touchscreen nog wel gewoon.

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, ik heb wel zon kabel... Maar mijn scherm doet het dus niet... Dat ik ook het probleem.
Ik was er al vanuit gegaan dat al mijn gesprekken er sowieso er niet meer waren. Maar ook all mijn ongelezen berichten???