Wat is de beste navigatie voor iPhone 4,

Heel Nederland graag, verder hoeft niet per se, duidelijke kaart , goede beschrijving.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Het is een kwestie van smaak, maar over het algemeen zijn TomTom en Navigon de populairste navigatie-apps op de IPhone.
bamibal
12 jaar geleden
als je een T-mobile gebruiker bent dan is navigon gratis. tenminste ik kon hem eerst gratis downloaden. Tomtom is natuurlijk betaald maar volgens mij wat beter maar als je gewoon in nederland de navigatie nodig hebt dan is Navigon ook gewoon goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Navigon is geweldig en niet alleen voor t-mobile maar ook voor ben!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf de combinatie TomTom + iPhone 4, en ik moet echt oprecht zeggen dat dit geweldig werkt! Altijd snel, veel POI's en zeer gebruiksvriendelijk.

Heb ook Navigon gedraaid op m'n iPhone, maar ik houd het op TomTom :-).