Ja dit kan. Heb ik ook gedaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan via de iTunes Card Apps kopen en daarna de app installeren maar het is niet nodig als bijvoorbeeld een bepaalde app gratis is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, daar is ie voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
itunes card is geld om dingen te kopen in de store.
Dus niet specifiek voor muziek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hij is er juist voor om software te kopen in de App store. Je kan er ook muziek downloaden. het is eigenlijk gwn digitaal geld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is de bedoeling van het kaartje :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iTunes Gift Card is voor alle digitale stores van Apple. Dus je kunt er muziek mee kopen via iTunes, apps door middel van de App Store en boeken door de iBookstore.

Ook in-app purchases kunnen worden betaald door middel van de iTunes gift card.