Hoe maak je notities op een HTC wildfire s? Staat er zoiets standaard al op of moet je een app downloaden

En als je een app moet downloaden hoe heet deze app dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zit inderdaad geen standaar notitie-app op. Je kunt vanuit de Market een app downloaden. Ik kan je Evernote aanraden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ook ColorNote is goed. Is wat simpelere dan Evernote en heeft geen dataverbinding nodig.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
colornote werkt prima

Andere antwoorden (1)

Staat er standaard op
Waar weet ik niet ik heb een iPhone
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nuttig antwoord... -.- (not) Ik ga de vraag volgen. Heb een HTC Desire Z en de notities ook nog niet gevonden.