Hoe werkt blackberry internet?

Ik heb net de Blackberry Curve gekocht. met een half jaar internet erbij.
Maar ik ben nu thuis, dus ik wil gewoon op wifi internetten. nu is mijn vraag, hoe zet ik het "gewone" internet uit, en ga ik op WiFi?
En waar kan ik pingen vinden enzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Voor pingen heb je een speciaal Blackberry abbonoment nodig. En als je bent verbonden met wifi dan verkiest je Blackberry altijd wifi boven je normale internet dus daar hoef je niks voor uit te zetten.