Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (5)

Gewoon kopen in de winkel en dan kan je gelijk gebruiken.. Rond de tien euro denk ik maar dat weet ik niet zeker
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drepolli
12 jaar geleden
Bedankt!
Ligt eraan wat voor provider je hebt, waarom je een andere simkaart wilt en of je je huidige nummer wilt behouden. Sommige providers rekenen bijv geen extra kosten als jij bij hun een iphone hebt gekocht en jij een nieuwe micro simkaart moet hebben voor deze telefoon. Als jij de simkaart doormidden hebt gekregen op een rare manier bestaat de kans natuurlijk dat ze je extra kosten in rekening gaan brengen. Vaak zal dit voor een normaal simkaartje rond de vijftien euro zijn, de nieuwere micro kaarten zijn een stuk duurder. Deze gaan al gauw richting de veertig euro. Vaak word dit in de zaak meteen geregeld en loop je de winkel met een nieuw werkend simkaartje uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drepolli
12 jaar geleden
Bedankt!
Dat ligt eraan, ik heb laatst een microsim gehaald voor m n iPhone en dat was gewoon gratis. Je kunt al een los simkaartje kopen voor 5 euro, alleen houdt je dan niet hetzelfde telefoon nummer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt ook gratis simkaartjes van lebara en Vectone
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de telefoon winkel ken je ze gewoon kopen kosten 7.50 euro of10 euro verschilt per provider met zo en zo 2.50 euro beltegoed er op en na de sim te regristeren bij de provider krijg je vaak nog 5 euro erbij na een aantal dagen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding