Hoe kan ik met snaptu foto's op twitter zetten?

Ik heb een samsung ch@t 335 en gebruik snaptu voor twitter. Superfijn programma alleen hoe kan ik foto's op twitter plaatsen? Ik ken anderen die snaptu gebruiken en die dit wel gewoon kunnen maar ik kan t iet? Heb ik e verkeerde versie ofzo? Ik heb btw wel de nieuwste heb m net geupgrade..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Volgens mij kan dat Niet.... Ik zou tweetdeck aanraden als app
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jawel het kan wel vriendin van mij doet t ook en op internet zocht ik ook hoe het moest toen zeiden ze ook met snaptu maar ik kan t niet.. haha maar ik heb gewoon een java-telefoontje:p