Problemen met Samsung Kies connectie?

Het lukt mij niet om met Samsung Kies verbinding te maken met mijn Galaxy 9000 s voor het updaten van de firmware. De bevinding wordt steeds verbroken
Dit probleem speelt wereldwijd. Wat is hiervoor de oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb even voor je gekeken en het schijnt zo te zijn dat Kies wel werkt als je je SD kaart er even uithaalt en een ander zei dat het bij hem werkte toen hij er een 16GB SD kaart indeed maar dat hij dan af en toe nog wel weigerde.
Dus ik hoop dat je het probleem "even"kan oplossen door de SD kaart er uit te halen en hem na de update weer terug te plaatsen. Het lost het probleem niet op,maar omzeilt het een beetje als het goed is.
Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik vond nog een reactie op internet en die zei het volgende:

"oplossing = ontkoppel de INTERNE sd en format die maar eens en dan aan de pc hangen en kies start automatisch op en alles werkt "

Misschien heb je daar nog meer aan.