Wachtwoord reserviekopie van Iphone vergeten, waar kan ik die terugvinden of een nieuwe aanmaken?

Mijn Iphone doet opeens erg raar, ik krijg alleen een usb-aansluiting en een icoon van Itunes in beeld. Ik kan alleen alarm nummers bellen en voorderest doet die niks meer!
Ik heb hem nu aangesloten op Itunes, maar op hem te herstellen heb ik een wachtwoord nodig. Er staat namelijk; Geef het wachtwoord op om het reservekopiebestand van uw Iphone te ontgrendelen.
En ik heb geen idee waar ik dat wachtwoord kan vinden.
Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Niet toevallig het zelfde ww als AppStore ??