Kan je met de Sony Ericsson xperia play switchen tussen de normale android schil en die van sony Ericsson?

Ik vroeg mij af of je tussen deze 2 shillen kunt switchen.

Schillen zijn zeg maar de looks die de Fabrikant er op gooien.

Hier een filmpje met de schil

Toegevoegd na 5 minuten:
En een afbeelding zonder de schil

Toegevoegd na 5 minuten:
En een afbeelding zonder de schil

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De schil, net zoals HTC Sense, zit ingebakken in de firmware. Dit is niet zomaar en daar is dus geen aan- en uitknopje voor. Als je Android zou willen draaien zonder schil, zul je een custom rom moeten installeren.
Hiervoor is ook een root vereist. Kijk op de website van de XDA developers voor custom roms voor de Xperia Play.

Toegevoegd na 2 minuten:
Android zonder schil staat trouwens alleen op de Nexus serie van Google zelf (en soms ook op telefoons van onbekende fabrikanten).