Is het vaste geheugen van de Google Nexus S meer dan voldoende voor opslag op je telefoon?

Ik zag op youtube dat je geen sd card er in kan stoppen en je dus aan het 16gb nand flash geheugen vast zit.

Is dat heel vervelend of is het meer dan voldoende?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor de meeste mensen is dit wel voldoende. Ik heb een Nokia N8 ook met 16Gb intern. Ik heb er nog wel een 8Gb micro SD kaart in zitten maar die gebruik ik zelden. Voor mij is 16Gb dus wel genoeg. Wanneer je er niet teveel films op wilt zetten, of grote applicaties, zal dit meer dan genoeg zijn!

Toegevoegd na 2 minuten:
Als ik het zo bekijk heb ik zelfs nog 5,6 Gb over op mijn N8, en ik heb er nogal wat applicaties e.d. op staan ;)