Het glas dat over het scherm van mijn mobiel zit staat scheef. Als ik hem opstuur vervangen ze het glas dan voor een nieuwe?

Links is het scherm hoger dan rechts.
Of zetten ze alleen het scherm recht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En je hebt ook nog eens krassen: http://www.goeievraag.nl/vraag/galaxy-s2-weken-krasjes-samsung.197633 Denk dat je iets heel anders wilt met je vragen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk doen ze er helemaal niks mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@durfnu nee, ik dacht misschien als ik m opstuur doen ze er een nieuw glas op en dan heb ik geen krassen meer.

Antwoorden (3)

Dat zal de reparateur zelf bepalen
Waarschijnlijk zullen ze hem eerst proberen recht te zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meestal vervangen ze het gewoon
met frame en al tegenwoordig is dat sneller en beter
maar ja het ligt er een beetje aan of ze het er gemakkelijk af kunnen halen.
kan je alleen beoordelen als je het ziet
capthavoc
12 jaar geleden
ja, dit is de service die ze moeten geven voor die mobiel. Het is waarschijnlijk een fabrieksfout. Gewoon even contact opnemen met de fabrikant en dan wordt het geregeld. Dat heb ik ook wel eens gedaan. Succes!