Waarom is mijn blackberry zo snel leeg en zo langzaam?

Uitleg: Ik heb sinds 2 wekend een blackberry curve, ik heb er bb-internet op. De apps die ik aan heb staan zijn: Twitter, mijn mail, ping, whatapp en het internet staat wel de hele dag aan. Maar zelfs als ik er bijna de hele dag niks op doe, en ik heb hem om 8 uur 'sochtends uit de oplader gehaald, is hij om 5 uur alweer HELEMAAL leeg. Mensen uit mijn klas hebben dezelfde telefoon en doen meer dan mij op hun bb en die is niet zo snel leeg.

Verder is hij heel langzaam (niet het internet), de telefoon zelf. Hij moet heel vaak laden terwijl ik er eigenlijk maar 10 liedjes op heb staan (geheugenkaartje 2GB)

Waar kan dit aan liggen? Ik vind het sowieso heel raar omdat hij nog niet eens zo oud is..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het snel opgaan kan ik geen antwoord op geven, maat het wil wel eens helpen om telefoons elke dag even uit en aan te zetten voor de snelheid. Het werkt echt! Alleen weet ik niet of dit het probleem verhelpt bij jou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als jij zulke zware internetapp gebruikt, klopt het dat hij traag is en batterij snel leeg ik.

Ik heb een bb curve gebruikt en zonder internet en geen muziek deed ik ook geen dag met de batterij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat komt door ping en whatsapp daar HAD ik ook last van
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk even of je bluetooth actief is, daar gaat hij heel snel van leeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
blackberry`s staan er om bekend snel leeg te zijn. Ook is het waarschijnlijk gprs internet. en dat is niet het snelste..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn oude brakberrie gaat 'n week mee op een volle batterij.
Komt omdat hij niet van apple is!

Nee, effe zonder onzin, kijk of gps uitstaat(als je die hebt), en wifi als die niet beschikbaar is, zet mail op om 15 min of 30 min ophalen, of miss zelf langzamer en kijk of je whatsapp en bbm uit kan zetten waneer je het niet wil/kan gebruiken.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kun je bij je blachberry je mail ophalen om de 15 min of 30 min? Ik kan dit nergens vinden? Kan het ook handmatig??
Ik hoor graag van je.