Hoe haal je kras weg op iPod met tandpasta??

Ik heb een itouch en ik weet niet hoe het precies moet krassen verwijderen met tandpasta mag ik aub grote uitleg
Mvg mij

Weet jij het antwoord?

/2500

In tandpasta zitten kleine korreltjes. Met deze kleine korreltjes schuur je als het ware de plak van je tanden af. Nu kunnen deze korreltjes ook oppervlakkige krasjes weg poetsen. Een beetje op je Iphone en een doekje en poetsen maar

Ik hoop niet dat je hierdoorr allemaal gebruikerssporen krijgt. Dat zijn allemaal minikrasjes. Maar pak een tube tandpasta. Doe dit op een zacht doekje en vrijf over het scherm hiermee. Steeds een beetje tandpasta bijdoen. Totdat het genoeg is. Maar dat kan nog best lang duren. Maar volgens mij kun je bij de action al spul halen om krassen op te vullen dus daar zou ik eerst even kijken als ik jou was

Hoe ik het heb gedaan: Tandpasta in een bakje gedaan, klein beetje zand/zout erdoorheen gooien, niet te veel want dan krijg je alleen grotere krassen! echt een heel klein beetje zand of zout. dan beetje mengen met een lepeltje. dan een klein beetje op een doekje doen. let erop dat je er geen water of iets bij doet, want dan gaat de tandpasta schuimen.

Je kunt die krassen niet weghalen op een touchscreen. Nooit doen want dan heb je kans dat je touchscreen het niet zo goed meer doet. De polijst namelijk het scherm en poetst er een laagje vanaf zodat je kans hebt dat je touchscreen straks problemen geeft.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100