Hoe haal je kras weg op iPod met tandpasta??

Ik heb een itouch en ik weet niet hoe het precies moet krassen verwijderen met tandpasta mag ik aub grote uitleg
Mvg mij

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een juwelier kan je spul in een tube kopen om krasjes te verwijderen juweliers gebruiken het zelf ook,weet niet meer wat de naam van het spul is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Krasasen in kunststof (vensters) en harde lak kun je wegpolijsten door koperpoets. Wel flink wrijven. Toegevoegd na 28 seconden:
Krasasen m/z Krassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alsjeblieft niet met Brasso,tandpasta of wat dan ook proberen te verwijderen. Deze producten zou je kunnen proberen op een hard scherm maar absoluut niet op een touchscreen!
Voor touchscreens heb je speciale polishers ,zie bron en deze werken heel erg goed. Hier kun je hem ook bestellen. Bij gebruik niet teveel kracht zetten dan werkt het fantastisch! Bronnen:
- https://www.telecomtelecom.nl/producten/details/19723_displex-touch-screen-polish-tube.html

Antwoorden (4)

In tandpasta zitten kleine korreltjes. Met deze kleine korreltjes schuur je als het ware de plak van je tanden af. Nu kunnen deze korreltjes ook oppervlakkige krasjes weg poetsen. Een beetje op je Iphone en een doekje en poetsen maar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop niet dat je hierdoorr allemaal gebruikerssporen krijgt. Dat zijn allemaal minikrasjes. Maar pak een tube tandpasta. Doe dit op een zacht doekje en vrijf over het scherm hiermee. Steeds een beetje tandpasta bijdoen. Totdat het genoeg is. Maar dat kan nog best lang duren.
Maar volgens mij kun je bij de action al spul halen om krassen op te vullen dus daar zou ik eerst even kijken als ik jou was
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe ik het heb gedaan:
Tandpasta in een bakje gedaan, klein beetje zand/zout erdoorheen gooien, niet te veel want dan krijg je alleen grotere krassen! echt een heel klein beetje zand of zout. dan beetje mengen met een lepeltje. dan een klein beetje op een doekje doen. let erop dat je er geen water of iets bij doet, want dan gaat de tandpasta schuimen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt die krassen niet weghalen op een touchscreen. Nooit doen want dan heb je kans dat je touchscreen het niet zo goed meer doet. De polijst namelijk het scherm en poetst er een laagje vanaf zodat je kans hebt dat je touchscreen straks problemen geeft.