Met welke app kun je GRATIS bellen tussen iphone en blackberry TORCH, skype is er namelijk niet voor de torch

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

probeer Vibracall eens, werkt in ieder geval tussen iphones....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
İk kan de app vibracell niet vinden via app store op mijn iphone kan dat kloppen?
Probeer de app viber is, die kan je gratis downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fring of Scydo
Of zijn die er ook alle twee niet voor de BB?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik me niet vergis kun je met viber gratis bellen als je internet hebt. Ze verkopen dan wel telefoonnummer door aan telefoonbedrijven.