Kan ik een itunes giftcard gebruiken op myn iphone die jailbroken is?

Clickandbuy werkt niet met jailbroken iphones ben ik dus achter gekomen.
Maar werken giftcards wel, of niet?
En hoe activeer ik m vanaf mn iphone?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb mijn itunes account gekoppeld aan een click and buy en deze is gejailbreakt.

Alles werkt gewoon, kan gewoon via de appstore apps kopen. En dat wordt afgeschreven via clickandbuy.

Je moet de appstore en apps via install0us als twee verschillende dingen zien.

Als je gewoon via itunes een giftcard gebruikt dan kan je die dus downloaden via itunes.

Je zou dan moeten synchroniseren met itunes om het op je iphone te zetten. Maar omdat je hem al gekocht hebt, kan je ook gewoon via de iphone appstore de app nogmaals downloaden en uiteindelijk betaal je er niet voor omdat je hem al eerder gekocht hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij koopt je apps maar ga maar naar cydia sources wijzig voeg toe cydia.hackulo.us download daar installous en je kan gratis apps downloaden :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige apps vindt je niet op install0us. Ook worden sommige apps een dagje gratis. Als je die download, heb je nooit gezeur met updates of wachten of dat een install0us versie niet goed werkt. Als een favoriete App gratis in de apps store komt download ik gelijk die, omdat die ook werkt op apparaten die niet te jailbreaken zijn zoals de ipad 2 ;).