Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je met een 'gewoon' Internetabonnement alles doen op de Blackberry Curve 8520?

Bijvoorbeeld pingen. Ik bedoel dat je dan geen Blackberry abonnement hebt, maar een gewoon abonnement + internet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
503

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mijn dochter heeft ook een blackberry curv 8520 en gebruikt ook ping zonder een abonnement zij heeft prepaid, toen ze die telefoon kocht zat er een kaartje bij met halfjaar gratis internet en bellen 1000 gb gratis internet en ik weet niet precies hoeveel bel te goedwant bel te goedwas ze zo doorheen.
Maar ze kan nog steeds internetten, ze heeft het 2 maanden gelelden gekocht en ze pint en smst en internet gewoon en ze heeft geen abbonoment.

Ik hoorde van iemand dat je voor 20 euro zo een kaartje kan kopen dat je 1000 gb kan internetten zonder abbonement alleen ik weet niet of je dan een nieuw nr hebt, en of er ook bel te goed op zit.

Bij haar zat dat er bij toen ze die telefoon kocht, en ze heeft t mobile je zou het kunnen vragen bij t mobile.




Dit is de link volgens mij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je hebt blackberry internet nodig om te kunnen pingen. Zonder een speciaal blackberry abonnement kan je geen gebruik maken van de BB ping.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding