Wie kan me helpen met mijn apps?

Ik heb een gejailbreakte ipod en een schone ipad
Ik wil mijn ipad niet jailbreaken omdat me ipod er erg traag van is geworden
Ik vroeg me af of ik apps kan downloaden op me ipod en overzetten naar me ipad via itunes?
Of moet je iets downloaden uit cydia op me ipod om gejailbreakte apps met itunes te laten synchroniseren?
Is dit trouwens illegaal?

Mvg kruimeltaart

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Jailbreaken is niet illegaal, alleen je berliest je garantie. Hoe je ze kan overzetten durf ik niet te vertellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er wat met je telefoon gebeurd kan je altijd restore via iTunes doen en dan kan Apple niet zien dat hij gejailbreakt is dus verlies van garantie lijkt me van niet. Heb zelf iig een nieuwe gehad nadat 1 kapot was gegaan terwijl die gejailbreakt was.
Wil je de "gratis" apps zal je je iPad moeten jailbreaken. Heb het ook gedaan en hij is totaal niet sloom geworden. Je moet ook af en toe via sbsettings free up memory doen of je idevice ff restarten en dan loopt alles weer sneller. En niet vergeten apps af te sluiten, want dan wordt alles ook stukken langzamer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan trouwens wel in cydia appsync (oid) downloaden, zelfde rep als installous, om je apps over te zetten naar iTunes. Apps overzetten naar een ander Idevice kan als het goed wel alleen kan je ze niet opstarten als deze niet gejailbreakt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sbsettings, mogelijk klopt de naam niet precies, via cydia te downloaden. Handig, je gaat met je
Vinger boven aan het scherm langs de tijd etc en dan krijg je een soort pop up scherm. Telefoon aan- uitzetten, Bluetooth, wifi, scherm instellingen en nog veel meer kan je daar mee regelen. Ook het werkgeheugen kan je daarmee opschonen zodat het allemaal weer wat sneller gaat. Check YouTube anders ff dan ist misschien wat duidelijker.
Je kan een gejailbreakte ipod niet synchroniseren voor zover ik weet. Het is iig niet mogelijk om apps van een gejailbreakte op een niet gejailbreakte te zetten.

Antwoord op de vraag of het illegaal is? Het jailbreaken zelf is niet illegaal, maar betaalde apps voor niets downloaden is illegaal. Hetzelfde als muziek downloaden zonder er voor te betalen, is ook illegaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is slimmer om je iPad ook te Jailbreaken. Je iPod is waarschijnlijk traag geworden door een verkeerde versie ervan te downloaden. Gebeurt vaker. Jailbreaken is tegenwoordig legaal omdat Apple hier niks aan kan doen. Je kunt voor je iPad GreenPois0n proberen. Is goed en zo klaar.
Met iTunes moet je wel uitkijken want als die je apps detecteerd die niet gekocht zijn verwijderd deze ze. Succes