Hoe moet je pushmail instellen bij hotmail op een HTC desire met android 2.2?

Ik heb momenteel alleen pop mail, maar ik wordt er helemaal gek van dat ik alle mailtjes 2 keer aan het openen ben. Dat moet toch beter/makkelijker kunnen. Misschien met een app?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat doe je door ipv pop exchange te gebruiken.
Exchange ondersteund namelijk Push en pop3 niet.

Hoe? Zie link:

http://digiex.net/guides-reviews/guides-tutorials/mobile-devices/6576-setup-push-email-hotmail-htc-desire-google-nexus-one-android-2-2-a.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gebruik de Mail-app om uw webmail en andere POP3- of IMAP-e-mailaccounts toe te voegen. U kunt ook uw Exchange ActiveSync e-mail op uw telefoon instellen en ontvangen.

Tip: U kunt de widget Mail toevoegen om POP3/IMAP of Exchange ActiveSync-berichten in het beginscherm te lezen

Met Exchange ActiveSync e-mail werken
Als u uw telefoon synchroniseert met de Exchange ActiveSync-account op uw werk, kunt u e-mail op dezelfde manier lezen, beheren en verzenden als met een POP3/IMAP-account. U kunt daarnaast ook een paar krachtige opties van Exchange gebruiken.
Een e-mail markeren.
Tik tijdens het bekijken van het postvak op het pictogram met de witte vlag dat rechts van een e-mailbericht verschijnt. Het pictogram wordt rood nadat u de e-mail hebt gemarkeerd.
Tijdens het lezen van een e-mail kunt u ook in het bericht op de vlag tikken.
De afwezigheidstatus instellen
U kunt ook uw status voor Out of Office rechtstreeks vanaf uw telefoon instellen en automatisch berichten beantwoorden.

Naar Exchange gaan ActiveSync account.
Druk op en tik op Meer > Niet aanwezig.
Tik in het vak en selecteer Afwezig.
Geef de data en tijden op voor de periode waarin u afwezig bent.
Typ het automatische antwoordbericht.
Tik op Opslaan.
Een verzoek tot afspraak verzenden
Naar Exchange gaan ActiveSync account.
Ga naar het tabblad Uitnodigingen en tik op Nieuwe uitnodiging voor afspraak.
Voer de gegevens voor de afspraak in.
Tik op Verzenden.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
POP is oud... zorg dat je IMAP gaat gebruiken, veel beter...