Ik wil graag een blackberry kopen met 1gb internet. Maar bij het gebruik van bijv. mail, twitter en ping maakt hij toch continu gebruik van internet?

(Bundel van vodafone) Op deze manier ga ik dan toch snel over mijn bundel heen? Zijn hier blackberry gebruikers met ervaring hoe zij dit doen? Moet je dan die push berichten uitzetten of kunnen ze wel aanblijven? Dit zou mijn eerste internet abonnement zijn. Ik zou heel graag wat tips en ervaringen willen weten hoe jullie dit doen? Misschien kunnen andere smartphone gebruikers ook vertellen hoe ze dit doen? Alvast bedankt (:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Veel apps maken gebruik van internet. Maar echte streaming zoals tv kijken, filmpjes van bv youtube, of bellen via internet zijn pas de echte grootverbruikers.

Email, twitter, pingen zijn maar minimaal en zal ongeveer meer 1-4MB per dag zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, al die services gebruiken data. Je moet dus zorgen dat je, waar mogelijk, niet uit je bundel op internet duikt, maar de gratis wifi netwerken pakt (Universiteiten, scholen, cafe's, trein) of thuis bent op je wifi.

Ik zou uit de bundel internetten uit hebben staan, en dus ook de push, tenzij je op wifi zit, of heel graag een bericht wilt lezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tuurlijk!!
als je op een gewone computer op twitter zit zit je toch ook op internet!!