Blackberry curve app verwijderd, kan niet opnieuw downloaden, dan opent het niet!

Ik heb op mijn blackberry curve een probleem; ik had een app verwijderd en daar had ik spijt van dus die wou ik opnieuw downloaden. Dat gedaan maar vervolgens opent het niet! Dan laad ie even maar voor de rest gebeurt er niks. Ook heb ik nog een probleem; blackberry app world gaf aan dat ik kon updaten dus dat deed ik. Maar nu staat ie nergens meer! Niet bij downloads en ook niet bij de map waar ik 'm eerst had staan. Kan iemand mij helpen? Ik kan nergens anders antwoord op mijn vragen vinden.. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Updaten je blackberry dus niet je app,dan komt die van zelf weer terug.
Ik had het probleem ook,succes er mee.