Wat dacht je van niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe zet ik BLACKBERRY op SAMSUNG? lijkt me logisch, niet! Bij ping van Blackberry zit namelijk een unieke ping-id!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd, gewoon 'niet'
Het is niet voor niks BLACKBERRY messenger .. ;)
Maar waarom koop je een samsung als je van plan was te pingen ? ;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is "nog" niet mogelijk. RIM was wel van plan om zijn messenger uit te brengen op Android en iPhone, maar of ze dit daadwerkelijk gaan doen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij vind dit het enige mooie antwoord omdat je de waarheid niet onder ogen wil komen.... Dit antwoord zegt namelijk ook dat het niet kan, maar met andere woorden ;)