Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik het geluid van mijn iPod Touch 4G?

Ik heb wel geluid met mijn koptelefoon erin, maar zonder niet?!

Iemand enig idee hoe ik dit kan maken? Misschien via iTunes?

PS: Het kan wel. Ik heb het bij een vriend gezien.

Toegevoegd na 46 seconden:
Ik heb de Ipod Touch 4G 8 GB

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
496

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bedoel je het geluid van de ingebouwde luidspreker??
Als je er geen koptelefoon insteekt, gaat het geluid automatisch op het volume dat je de vorige keer hebt gezet. Dus kijk eens als het volume niet helemaal op '0' staat. Ik heb ook een iPod Touch (ook een 4G van 8GB) en ik vergeet het ook vaak...

Als dit niet werkt vrees ik ervoor dat je luidsprekers kapot zijn, en die kun je niet via iTunes maken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hou er rekening mee dat ook je muziek wordt gepauzeerd als je de koptelefoon eruit haalt evenals dat inderdaad het volume wordt gewijzigd.

Mocht dit niet helpen, zou je een herstel in iTunes kunnen doen. Het zou een softwarematige fout kunnen zijn die je op deze manier eruit haalt, heb er wel eens eerder van gehoord. Je bent dan geen data kwijt.

Mocht dit alles niet helpen, dan is je speaker defect en dat is mogelijk te laten repareren. Zolang er niets geks is gebeurd met je iPod zou dit binnen de garantie vallen aangezien hij nog geen jaar oud is (de iPod Touch 4G bestaat nog geen jaar). Mocht het buiten de garantie vallen in verband met extern onheil, verwacht dan een rekening van tussen de 80 en 100 euro incl. BTW en arbeidsloon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding