wie kan er nog zonder smartphone?

ik ben benieuwd of er nog mensen zijn die zonder
Ik zit te twijfelen of ik mijn windows mobile smartphone ga houden, of dat ik een andere goedkope prepaid telefoon ga kopen. Ik gebruik hem veel, maar ik ben er zo ongeveer ook verslaafd aan. Daar wil ik dus vanaf, ik hoef al die zooi als twitter en facebook niet. Het scheelt een hoop tijd, energie en frustratie om alles er nu uit te gooien. Heeft iemand dezelfde gedachten of ben ik hier echt de enige in?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (17)

Ik heb een albert heijn telefoontje van 30 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vader moeder opa oom zwager beste vriendin hebben er allemaal geen.
Een simpel toestel waar je mee kunt bellen en smssen is voor hen genoeg. En mn oma heeft zelfs dat niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf ook (bewust) een eenvoudig prepaid-toestel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al vanaf september 1998 bel ik prepaid en heb nog steeds hetzelfde telefoon nummer.
Enige wat ik doe is bellen of smsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zondag
12 jaar geleden
Welwaar! Ik heb er ook zo een, een Erickson; een voor de begrippen van nu erg dik en loodzwaar ding. Maar het was een hartstikke fijne mobiel met heel duidelijke letters. Ik heb hem nog steeds in de kast liggen. Hij kan niet meer gebruikt worden omdat die batterijen niet meer bestaan, echt zonde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had een toendertijd Libertel (nu vodafone) sim.
Telefoon was zo'n koelkast van Philips.
Smsen ging prima hoor.
Zat er zelfs mee op SBS6 textchat.
ik heb een 2dehands Samsung van mijn vader. Ik kan bellen, smsen en fotos maken. Wat heb je verder nog nodig?
Kimath
12 jaar geleden
Ik!

Je antwoord moet uit minimaal 10 tekens bestaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan er niet meer zonder..
De iphone is zeer handig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik aan GV zo aardig vind is dat zoveel vragen steeds opnieuw gesteld worden en dat iedereen denkt dat hij/zij zo apart is.
Enfin, ik heb een oeroude mobiel en gebruik 'm zelden, alleen wanneer een trein vertraging heeft eigenlijk, eh, dus toch wel vaak ;) Maar verder heb ik 'm echt niet nodig; ik ben ook niet belangrijk trouwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nooit geweten, dat de trein er sneller door gaat rijden. Zal ik ook eens proberen.
Amadea
12 jaar geleden
Goed antwoord, harmonika, waar heb je een mobieltje anders voor nodig dan in "nood" te kunnen waarschuwen?
Ik heb hier een nokia van de goedkoopste uitvoering omdat ik om bluetooth verlegen zat i,v,m handsfree telefoneren.Verder maak ik er nog wel eens een fotootje mee en luister er wel eens een stukje muziek op als ik lang moet wachten.En rest interesseert me geeneens daar je er ook mee kunt internetten en smsen en meer van die flauwekul waarvoor je extra moet betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf een smartphone (htc legend) en ik dacht dat ik niet meer zonder kon, totdat een vriend van me een 'normale' telefoon had gekocht en ik er even mee gespeeld had. Het normale toestel was echt een verademing: zeer snel, eenvoudig en no-nonsens. Ik kán dus wel zonder smartphone maar ik ga mijn huidige smartphone niet weg doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zelf heb een simpele Nokia, ik heb wel een iPod touch erbij genomen voor de muziek en de spelletjes. Als ik geen wifi hebt heb ik niet perse het gevoel van ik moet nu twitteren. En heb dus geen belang voor smartphone met duur abonnement ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een blokker mobieltje maar ik heb ook een ipod endat is eiegenlijk een iphone zonder de bel en sms functie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een gewone foon, waarmee ik kan bellen in geval van nood (gebruik 'm namelijk zelden).
Internetten doe ik thuis.
Wat let je om een goedkope prepaid foon te kopen zonder toeters en bellen, die zijn voor spotprijzen te koop.
Als je je smartphone echt blijkt te missen, kun je er toch altijd alsnog een aanschaffen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn nog hele volksstammen zonder smartphone hoor. Daar horen mijn man en ik ook bij. Wij hebben "oeroude" goedkope prepaid mobieltjes waarmee je niks anders kan dan bellen en sms-sen en zelfs dat laatste doen we nooit.
12 jaar geleden
Een telefoon is voor mij alleen maar om gebeld te worden of te bellen.
12 jaar geleden
Aangezien ik redelijk smart en op de centen ben , heb ik er geen.
En daar heb ik veel plezier van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedereen kán in principe zonder smartphone, maar een smartphone maakt het allemaal wel een stuk makkelijker.

Een smartphone is handig voor:
- Mensen die actief zijn op de sociale media
- Mensen die continu hun e-mail moeten checken
- Mensen die altijd iets te doen willen hebben in de vorm van een spelletje.

Mensen die hier geen behoefte aan hebben kunnen goed zonder een smartphone :)