mijn iphone is stuk wat gebeurd er nu?

laatst is mijn iphone stuk gevallen en ik wil er nu mee naar de winkel ik ben verzekerd maar waar ik mee zit is dat ik geen backup heb en de iphone helemaal niets doet maar nu staat er geen cruciale data op maar wel wat ik wil bewaren weet iemand wat ze met je iphone doen als je hem afgeeft bij de winkel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als hij helemaal niets meer doet ben je, nadat je hem naar de winkel gebracht hebt, alles kwijt. Als de behuizing van het toestel kapot is, wordt dat gerepareerd of wordt er geld uitgekeerd zodat je een nieuwe kunt halen.

Is er intern iets mis (in de telefoon), dan zal dat ook gerepareerd kunnen worden en wordt er automatisch de nieuwste software op gezet. Hierdoor ben je waarschijnlijk alles kwijt.

Als het goed is heeft iTunes een backup gemaakt van je toestel. Dit kun je zien in Voorkeuren > Apparaten. In mijn iTunes zie ik daar verschillende 'reservekopieën' staan van mijn toestel. Mocht je iPhone dus alles kwijt zijn, kun je deze instellingen heel simpel terugzetten.

En de volgende keer iets voorzichtiger met je toestel zijn ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat is dus het probleem mn laatste backup is van lang geleden en hij kan niet meer synchroniseren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ben je alles kwijt. Heb je iTunes niet ingesteld dat hij altijd een back-up maakt bij het aansluiten van je iPhone? Dat gebeurt namelijk altijd automatisch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben inderdaad alles kwijt zucht

Andere antwoorden (3)

Het beste is om gewoon te vragen of het mogelijk is dat ze de bestanden opslaan. meer weet ik niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag omde harddisk te controleren :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na controle zal blijken dat er geen harddisk aanwezig is :) . Er zit flash geheugen in een iPhone, de allereerste iPod had nog wel een HDD geloof ik. Maar de verkoper zal wel snappen wat je bedoelt hoor. Voordeel van flashgeheugen is dat het een val veel beter kan overleven dan een hdd.
Nooit met iTunes gesynchroniseerd? Dan wordt namelijk eerst een backup gemaakt die naar een nieuwe iPhone kan worden gerestored.