Kan ik mijn Blackberry al gebruikens ondanks dat ik er nog geen Simkaart in heb?

Ik heb vandaag mijn nieuwe Bb maar omdat ik van hi maar t-mobile ga, heb ik pas een t-mobile Simkaart over een week. Kan ik nu al wel mijn Blackberry opstarten en al instelling dingen doen enzo maar nog niet sms'en bellen of op internet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja je kan alles doen maar je hebt alleen maa internet met wifi en volgens mij kan je wel gewoon pingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je abonnement van hi nog loopt kan je je simkaart van hi in je nieuwe Bb doen. Voorwaarde is dat je Bb simlockvrij moet zijn.