Mijn iphone werkt niet hoe kan dit?

Als ik mijn koptelefoon aansluit doet deze het niet goed maar als ik het uiteinde net iets erboven hiud dus niet helemaal de aux erin fan krijg ik gewoon geluid dit is de tweede keer dat ik dit probleem heb de vorige keer stuurde ik het naar apple en die konden niks vinden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Is dit bij elke koptelefoon? Misschien is die kapot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik heb het geprobeerd bij mn senheiser hd205 en apple oortjes die je bij de iphone zelf krijgt

Het beste antwoord

Grote kans dat er papier of troep uit je broekzak in de koptelefoon aansluiting zit. Met een tandestoker krijg je het er zo uit en werkt alles weer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dit jou ook overkomen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, sterker nog, ik kijk nu in mijn koptelefoon uitgang en zie er al weer iets in zitten. Hetzelfde geld trouwens voor de laad-aansluiting. Soms pakt de dock niet om dezelfde rede....

Andere antwoorden (3)

Heb je al een andere koptelefoon geprobeerd? Daar kan het namelijk ook zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak je aansluiting in de iPhone is goed schoon, grote kans dat het daar aan ligt. Dit kun je doen met lucht, maar ook met een wattenstaafje.

Gebruik absoluut geen vloeistof!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hey dat heb ik dus ook ik had gister voor de zekerheid nieuwe oortjes gekocht maar het lag niet aan de oortjes maar aan de ipod zelf...dus ik denk dat je een nieuwe moet kopen of je kan hem laten reparen maar weet niet of dat mogelijk is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dan kunnen ze niets vinden zeggen ze