Hoe kan ik mijn Logitech MX5000 aansluiten op mijn Sony Ericsson Satio?

Ik heb hem al kunnen aansluiten via bluetooth met mijn telefoon, maar zodra ik dat heb gedaan doet mijn toetsenbord niets en na een poosje geeft mijn toetsenbord aan dat hij geen verbinding meer heeft. Dat 'poosje' is precies zo lang dat het lijkt alsof hij verbind, en gelijk verbinding verbreekt, omdat hij ook niks doet.

Zijn hier misschien apps voor? Het zou wel handig zijn als ik mijn toetsenbord aangesloten kon krijgen op mijn Satio namelijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hiervoor heb je de drivers nodig voor Symbian. Ik weet niet of het werkt, maar je zou kunnen proberen om zoals in onderstaand forum de drivers van de SU-8W te installeren.
Hier kun je de mogelijke drivers installeren:
http://www.allaboutsymbian.com/archive/t-95008.html
Als dit ook niet werkt dan is de kans groot dat het überhaupt niet zal werken.

Succes!