heb mijn iphone via internet gejailbreaked, klopt het dat ik nu niet meer een software update kan doen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja dat klopt, anders ben je alles kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kán wel... maar je verliest alles. Wachten tot de nieuwe fix uit is, en opnieuw jailbreaken. Je kúnt m ook gewoon officieel houden, apps gebruik je maar een beperkte tijd, daarna is de lol er vanaf (en je merkt hoe snel je batterij leeg is...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat klopt heb hem zelf van 4.1 naar 4.3.1 geupdate alleen wist zelf niet hoe ik een backup moest maken dus toen was van alles weg. Als je van plan bent om up te daten zou ik eerst onderzoeken hoe je dit moet doen zonder alles kwijt te raken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jaa precies, een kennis van mij was ook alles kwijt na de update maar k wou het zeker weten en nu het bij jou ook is gebeurd weet ik alweer wat meer, dankjewel !