Nope, tenzij je via je prepaid iPhone op internet gaat met Facetime (internet is nodig voor Facetime), dan gaat het van je beltegoed af. Ander heb je gewoon je abonnement.

Als je een Ipod Touch 4G heb maak je gewoon van wifi gebruik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, kijk maar bij de reclames, je moet wifi gebruiken, en dit is gratis voor zowel iphone, ipad en ipod touch gebruikers, dit is vast uit voorzorg van apple om idioot hoge telefoonkosten en het gezeik eromheen te voorkomen