Hoe kan je een iphone app op Windows Mobile 6 zetten?

Met een emulator ofzo?

Toegevoegd na 45 minuten:
Ik heb Windows Mobile 6.5 met Htc Sense.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, een emulator kost heel veel processorkracht, daarnaast is een ios app zo anders, dat het niet zal werken op windows mobile.

Je kan een app wel namaken met dezelfde functionaliteit. Microsoft heeft voor wm7 een tool uitgebracht om het makkelijk te maken een ios app makkelijker te porteren naar wm7, maar voor wm6 zal deze niet komen, omdat ze zich niet meet focussen op wm6.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hey, ik heb zelf ook WM6.5 en gezocht op dit onderwerp, maar helaas zijn daar geen mogelijkheden voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het eerste gezicht volledig onmogelijk. Misschien zijn er hackers die er iets op hebben gevonden, maar dit zal niet volledig werken. Ook is Windows Mobile 6.5 verouderd en er zullen daarom waarschijnlijk geen updates voor komen die dit mogelijk zouden kunnen maken. Op de BlackBerry Playbook bijvoorbeeld: daar kunnen BlackBerry en Android apps op worden afgespeeld.