Wordt het ooit nog mogelijk met een iDevice Flashbestandjes af te spelen?

Ik bedoel: Zal Apple dit ooit toestaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, Apple ziet geen investering in het verouderde flash, maar in het html5

Correct me if im wrong
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan de vraag niet uitbreiden op de iPod dus dan maar zo, flash zuigt de batterij ook razend snel op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook gewoon even via de browser het antwoord aanpassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet zeggen dat dat in de praktijk best meevalt. Op m'n Mac wel, m'n Mac begint na een tijdje ook wel wat warmer te worden als er veel Flash op een site aanwezig is. Bij zowel m'n iPhone als iPad heb ik geen last van een extreem batterijverbruik door Flash.
Koop de app 'Skyfire' en je hebt bij het browsen Flash tot je beschikking!

Toegevoegd na 2 minuten:
De eerste bron is de app voor de iPhone, de 2e bron is de iPad versie. Ik heb ze allebei en vind ze over het algemeen beter dan Safari, mede door de Flash ondersteuning.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd