kun je op een symbian s40 telefoon (nokia c3) android of windows mobile zetten? Zo ja, hoe dan? Of is er een progamma voor?

Ik wil graag is een keer android of windows mobile op mijn mobiel hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk niet, daar is hij niet goed genoeg voor. Zelfs op een high-end smartphone als mijn Nokia N8 wordt dat nog lastig. Bovendien is er haast niemand die dat heeft geprobeerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Los van het feit dat de processor en het geheugen het waarschijnlijk niet aankunnen, zijn OS's als Windows Mobile en Android ontzettend touch georiënteerd. Ik neem aan dat je de normale C3 hebt met een volwaardig toetsenbord en dus geen touchscreen. Daar komt bij dat de resolutie van je scherm ook voor problemen zal zorgen. Kort gezegd: ik denk niet dat er iemand is die hier iets voor ontwikkeld heeft en als dat wel zo is werkt het niet lekker.