Ik heb die phone ook. Dat is niet mogelijk, wel kun je ze op een Micro kaart zetten, maar geen pc die ze kan lezen! :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt niet geheel. Je hebt van die omhulsels waar je je micro card in kunt stoppen en die kun je dan (als SD-card) in je laptop schuiven. Zo zet ik alle foto's e.d. van mijn Nokia 72 op mijn laptop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, dat mag wel zo zijn, maar je pc kan het bestand niet lezen. Al prop je 60 SD kaarten in je laptop of pc. Ik heb het zelf geprobeerd en mijn zus heeft het met haar 6000 smsje geprobeerd... Maar je pc kan het gewoon niet lezen, wel de foto's en andere rommel. Maar geen sms.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh je had het specifiek over het lezen van SMS'jes en niet over het lezen van spul van de Micro kaart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geeft niet joh, ik had duidelijker moeten zijn. Ik zag aan mijn antwoord dat ik idd niet zo heel erg duidelijk ben geweest en sorry voor mijn snauwerige reactie. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
No problem.