Dat kan niet, het is een standaard app op je iPhone. Die kun je niet verwijderen.
Ik heb zelf alle ongebruikte standaard apps in een mapje 'ongebruikt' gezet op de laatste pagina.
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het volgende las ik op iphoneclub.nl :

De iTunes App Store staat vol met allerlei gratis applicaties, waarvan sommige best handig zijn. Toch zul je ook applicaties tegenkomen die je zo snel mogelijk weer kwijt wilt. De iPhone is daarbij nogal hardnekkig: verwijderen van de iPhone met de ‘icoontrilfunctie’ (waarna je op het kruisje klikt) heeft weinig zin want bij de volgende keer synchroniseren staat de ongewenste applicatie weer op je iPhone. In plaats daarvan zul je de applicatie op de desktop moeten verwijderen.

Het is een beter idee om de applicaties vanuit iTunes op de desktop te verwijderen. Ga naar Toepassingen, klik op de ongewenste applicatie (let op: een rechtsklik of Control-klik) en kies vervolgens Verwijder uit het pop-upmenu. Wil je de applicatie voorgoed kwijt dan geef je aan dat de applicatie naar de prullenbak moet worden verplaatst. Zo niet, dan kun je de het programmabestand ook op je harddisk laten staan; hij is dan alleen niet meer zichtbaar vanuit iTunes.

Sluit daarna je iPhone of iPod touch op de computer aan. De kans is groot dat daarbij een waarschuwing verschijnt, dat de inhoud van de iPhone en iTunes niet meer overeenkomen. Op de vraag of je de gekochte applicatie wilt overzetten, zeg je Nee, omdat de applicatie anders alsnog weer wordt toegevoegd aan je iTunes-bibliotheek.

Mogelijk is dit iets voor U . Succ !

Groet:Zoekertje