Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik snap het niet? - Kijk hieronder -

Soms staat er ''tot 2 GB internetten''

Wat bedoelen ze hiermee?

En wanneer verbruik je veel?

Kan iemand me een duidelijke uitleg geven van dit systeem?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
489

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Elke keer als je internet met je telefoon verbruik je data zelfs met emaillen. Je kan dus met dat abonnement 2 GigaByte aan de data verzenden en ontvangen voor dat je extra bij moet gaan betalen. Voorbeeld 1 filmpje van youtube is bv. 20mb als je dat filmpje 100x bekijkt is er niks aan de hand, bij de 101ste keer zal je provider meestal per MB je rekening verhogen met een paar cent.

Toegevoegd na 3 minuten:
Meeste verbruik je dus met filmpjes bekijken, je kan het beste altijd zorgen dat je telefoonbrowser mobiele pagina's weergeeft ipv de hele pagina (werkt ook prettiger vind ik zelf).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat mij is uitgelegd in the phone shop;
alle sites en filmpjes die je bekijkt verbruiken een bepaalde gb op je telefoon. De 1 meer dan de ander. Zo is het kijken van 1 film meer gb dan 1,5uur internetten op bijv gv.nl ivm flashplayer etc. je krijgt hier pas een bericht over wanneer je er tegenaan zit. Dit is voor veel mensen bijna niet haalbaar (als jij even je mail checkt, hyved, op facebook zit etc)

Ik zou voor een uitgebreider verhaal/uitleg ff naar een winkel gaan, die kunnen dat heel proffessioneel uitleggen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding