Mijn iphone 3GS wil (bijna niks) meer opstarten. Wat moet ik doen?

Alleen de telefoonfuncie en safari

Toegevoegd na 4 dagen:
Ik heb het op nieuw opgestart.
werkt helaas niet.
loopt alleen vast bij het opstarten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Soft reset wil wel eens helpen: power knop + home button tegelijk 5 seconden inhouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al geprobeerd hem uit en dan weer aan te doen? Zoja mischien heb je nog een te oude software dan moet je hem op je iTunes aansluiten en upgraden mischien dat het daar aan licht! Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doorgaans moet een herstart de uitkomst bieden. Resetten heb je weinig aan mits je toestel vastloopt. Als je het probleem dan blijft houden kan je via iTunes de software herinstalleren. Maak dan eerst een backup en klik vervolgens op 'herstel'. Dan is je toestel leeg en moet alles er opnieuw opgezet worden.

Als ook dat niet helpt (lijkt me stug) heb je een hardware probleem. Dat is bij de 3GS voornamelijk de batterij en in een enkele keer het moederbord. Bij een reparateur (niet de Apple winkel, die zijn te duur en uit eigen ervaring weet ik dat ze onvoldoende kennis hebben) zou je in dat geval diagnose kunnen laten stellen.