Kan je ook apps in de BlackBerry appworld downloaden zonder GSM-netwerk?

Ik heb een prepaid BlackBerry en kon altijd via WiFi apps downloaden in de appworld. Later heb ik mijn Internet bij Vodafone laten blokkeren.
Toen ik hierna de appworld wou openen, kreeg ik de volgende (fout)melding: 'the data service not operational.' Hierna kan ik de appworld niet openen.

Hoe kan ik nu nog apps downloaden uit de BlackBerry appworld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Volgens mij, is het nu niet meer mogelijk omdat app world werk via internet en zo worden dus ook de apps gedownload. WIFI werkt op jouw provider zoals o.a. ziggo. Maar wanneer je op je mobiele netwerk gaat maak je verbinding met de provider van je abonnement/Prepaid dit kost dus ook beltegoed!. Maar wanneer je, je internet geblokkeerd is, is dit niet meer mogelijk

Toegevoegd na 1 minuut:
Je hebt dus GSM-Netwerk nodig anders is dit niet mogelijk tenzij je via op WIFI download.