Is het waard om van een iphone 3G voor 150 euro te verkopen en dan een losse Iphone 4G te kopen voor 599 euro?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja Duidelijk !! 3G is vele malen langzamer. Slechter beeldscherm en geen gyroscoop. Veel spelletjes zullen hier niet op werken de batterij zal minder lang mee gaan en je bent minder stoer ;) Toegevoegd na 14 seconden: stoerder bedoel ik haha :D

dat hangt er van af in welke staat je iphone 3g is. als hij nog in erg goeie staat is, is 150 euro wel erg weinig.

Naar mijn mening is het niet verstandig om een los toestel (prepaid) te kopen van boven de ±€200,-. De meeste kinderen (onder de 18) kopen prepaid-toestellen van maximaal ±€100,-. Sommige volwassenen kopen een prepaid-toestel dat iets duurder is, maar de meeste volwassenen nemen een toestel met abonnement. Het lijkt mij niet slim om zo'n duur toestel los te gaan kopen. TIP: neem een goedkoop abonnement waarmee je een iPhone bij krijgt. Sommige abonnementen zijn niet heel duur, en voor het toestel zelf betaal je dan een klein (±€50,-) bedrag.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100