Is het waard om van een iphone 3G voor 150 euro te verkopen en dan een losse Iphone 4G te kopen voor 599 euro?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat ligt eraan. Als jij zo rijk ben om zo even 450 euro bij te leggen voor een nieuwe telefoon. Als jij tevreden bent met de kwaliteit en de snelheid van je 3G dan zou ik het niet doen. Als jij een HD beeldscherm wil, ALLE spellen en apps uit de appstore wil kunnen spelen, en een betere camera wil, + nog veel meer nieuwe snufjes dan zou ik zeker voor de 4G gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja Duidelijk !! 3G is vele malen langzamer. Slechter beeldscherm en geen gyroscoop. Veel spelletjes zullen hier niet op werken de batterij zal minder lang mee gaan en je bent minder stoer ;)

Toegevoegd na 14 seconden:
stoerder bedoel ik haha :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat hangt er van af in welke staat je iphone 3g is. als hij nog in erg goeie staat is, is 150 euro wel erg weinig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De 3G wordt niet meer ondersteunt door Apple, wat het moeilijk maakt voor software-updates. Verder is de snelheid van de 3G langzamerhand ook een probleem aan het worden.

Overstappen van een 3G naar een 4 kan ik dan ook zeker aanraden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens heb ik een 4, totaal geen probleem met de snelheid door zijn snellere processor en groter RAM geheugen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar mijn mening is het niet verstandig om een los toestel (prepaid) te kopen van boven de ±€200,-.
De meeste kinderen (onder de 18) kopen prepaid-toestellen van maximaal ±€100,-.
Sommige volwassenen kopen een prepaid-toestel dat iets duurder is, maar de meeste volwassenen nemen een toestel met abonnement.
Het lijkt mij niet slim om zo'n duur toestel los te gaan kopen.
TIP: neem een goedkoop abonnement waarmee je een iPhone bij krijgt. Sommige abonnementen zijn niet heel duur, en voor het toestel zelf betaal je dan een klein (±€50,-) bedrag.