Wat is de beste app om muziek die op mijn Dropbox staat op mijn iPod Touch af te spelen?

Ik gebruik nu musicDrop maar ben er niet tevreden mee. Ik wil de muziek offline ook af kunnen spelen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

BoxyTunes is echt een goeie app vind ik.
Het sluit namelijk nadeloos aan en heeft al de functies die je wilt. Het zit eigenlijk al in de naam. :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik hoor van de Lite Rock hele goeie dingen( als ik de jongelui hier thuis tenminste mag geloven ) :

http://itunes.apple.com/us/app/lite-rock-97-3-wyxl-fm/id384161907?mt=8

Muzikale groet:Zoekertje