Kan ik mn ipod resetten zonder mn agenda gegevens te verlieze ?

Ik heb mijn ipod touch 2d gen gejailbreaked maar hij wordt hier zo traag van dat ik hem graag wil terug zetten. Maar ik gebruik mijn ipod ook als agenda en wil niet alles kwijt raken. Is dit mogelijk en zo ja hoe?
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Reset is reset dus alles word gewist. Nadeel van Jailbreak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je naar instelligen gaat en dan op algemeen klikt staat er helemaal onderaan stel opnieuw in. Dan blijven de apps enzo wel maar de agenda kan ik je niet verzekeren dst die blijft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via iTunes kun je je agenda synchroniseren met Outlook. Dan staat alles in outlook en kun je je iPod herstellen (ook mogelijk vanuit iTunes).
Vervolgens weer syncen en klaar.

Zelf doe ik een Google sync op mijn agenda en contacten. Zo kan ik mijn agenda en contacten naast iPhone (kan ook
IPod) ook benaderen via het web. Weet je ook zeker altijd backup te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! En hoe sybchroniseer ik met google dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met je iOS apparaat naar www.Google.com/sync geloof ik.
Dan inloggen met je Google account (moet je wel hebben uiteraard)