Hoe krijg ik mijn netwerk terug op mijn iPhone 3Gs (Jailbreak)?

Ik heb zojuist mijn iPhone 3Gs gejailbreaked volgens onderstaand filmpje. Mijn iPhone werkt, maar ik heb geen netwerk meer en hij geeft aan dat deze niet beschikbaar is.

Hoe kan ik dit oplossen? Heb overal al gezocht, maar ik krijg het zo niet gevonden.

Toegevoegd na 48 minuten:
Ik heb de telefoon via Marktplaats gekocht en de vorige eigenaar zei later via de mail dat deze uit Canada afkomstig is. Ik twijfel nu heel erg of ik mijn 300 euro terug ga vragen of niet. Het is een mooie, krasvrije, zwarte 32GB, maar Apple producten heb ik het liefst origineel. Dus zonder jailbreak. En ik heb gehoord dat ik via Canada niet heel simpel een officiële unlock code aan kan vragen. Wat te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk heb je een custom firmware gebruikt. Gewoon opnieuw jailbreaken met een firmware die zeker werkt. Google eens naar handleidingen over jailbreaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je je iPhone in Nederland gekocht (bij een abonnement), of heb je hem in het buitenland gekocht?

Als dat laatste het geval is, en je hebt je iphone geupdate naar 4.3.1, kan je er voorlopig niet mee bellen. Er is namelijk nog geen hack uit voor de baseband van de nieuwste software.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik zou niet weten waarom je netwerk anders niet werkt. Redsn0w moet namelijk prima werken.
Heb je de iphone al een keer opnieuw opgestart?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De telefoon komt inderdaad uit Canada. Ik ben bezig om een officiële code te krijgen voor de unlock, maar zolang wil ik het met een Jailbreak doen. Wat dus kennelijk nog niet mogelijk is.
instellingen > algemeen>netwerk>mobiel datanetwerk , bovenaan moet je de APN gegevens invullen van je provider. Google gewoon even op APN ... providernaam , moet goedkomen .