Is een HTC Touch Diamond een lady-phone een zaken telefoon of is het gewoon unisex?

HTC heeft de touch diamond gericht op de vrouwen met de reclame boodschap ''diamonds are a girls best friend'' toch heb ik deze telefoon en ik ben een jongeman die graag de zakelijke kant op wil.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Ladyphone's zijn vaak ook in andere kleurtjes zoals roze en goud. Dus ik denk niet dat de HTC Touch Diamond perse een ladyphone is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik vind hem ook wat meer zakelijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb die telefoon zelf, moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Los van het diamanten design, wat overigens niet erg opvalt, is er weinig lady-phone aan. De interface is gewoon heel windows-standaard en ook de apps en mogelijkheden zijn heel unisex. Dat gecombineerd met een mooi rustig zwart kleurtje maakt dat hij zeker wel voor mannen geschikt is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb hem zelf ook, en het is absoluut naar mijn mening een Zaken telefoon.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
was een van mijn mogelijke nieuwe telefoons (is het niet geworden). Maar is geen ladyphone denk ik. Of je moet de zakelijke vrouw willen bedienen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aangezien er Windows Mobile op staat, zou je kunnen zeggen dat het een 'zakelijke' telefoon is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Touch Pro heeft ook de Diamond like achterfrontje, ... Dus nee het is zakelijk