Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is een HTC Touch Diamond een lady-phone een zaken telefoon of is het gewoon unisex?

HTC heeft de touch diamond gericht op de vrouwen met de reclame boodschap ''diamonds are a girls best friend'' toch heb ik deze telefoon en ik ben een jongeman die graag de zakelijke kant op wil.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
857

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ladyphone's zijn vaak ook in andere kleurtjes zoals roze en goud. Dus ik denk niet dat de HTC Touch Diamond perse een ladyphone is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik vind hem ook wat meer zakelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb die telefoon zelf, moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Los van het diamanten design, wat overigens niet erg opvalt, is er weinig lady-phone aan. De interface is gewoon heel windows-standaard en ook de apps en mogelijkheden zijn heel unisex. Dat gecombineerd met een mooi rustig zwart kleurtje maakt dat hij zeker wel voor mannen geschikt is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb hem zelf ook, en het is absoluut naar mijn mening een Zaken telefoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
was een van mijn mogelijke nieuwe telefoons (is het niet geworden). Maar is geen ladyphone denk ik. Of je moet de zakelijke vrouw willen bedienen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aangezien er Windows Mobile op staat, zou je kunnen zeggen dat het een 'zakelijke' telefoon is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Touch Pro heeft ook de Diamond like achterfrontje, ... Dus nee het is zakelijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding